?

Log in

No account? Create an account
 
 
18 November 2009 @ 11:42 am
Puppy!Sam Picspam #91 (Supernatural)  
Posting this one a bit earlier than I planned since I'm going to be pretty busy today :)

Puppy!Sam Picspam Logo

Episode #5x09: The Real Ghostbusters

100 pics in total, so not dial-up friendly. Hope you like!


1. Hi, Puppy... Aw, Puppy's wondering why they stopped. He was enjoying the scenery and the feel of the wind in his hair


2. *stares*


3. Ooh, we get Flying PuppyHair!


4. What did Chuck need so urgently? Enquiring PuppyEyes™ need to know.


5. Hee! Grumpy!Puppy


6. Aaaaannnd the first bitchface goes to Chuck


7. Confuzzled!Puppy


8. Uh oh, a screaming fangirl.. Puppy's on high alert! (*tsk* like you're not used to it by now!)


9. Hm... Tentative!Puppy (don't blame him one bit)


10. *nibbles PuppyNeck*


11. The still Confuzzled!Puppy just wants to know WTF is going on already!


12. Puppy is curious of Mr. Scarecrow


13. Mr. Scarecrow wants to play with the Puppy, but he is not amused...


14. ... see the bitchface?


15. Would someone please help out the poor confused Puppy?


16. Eep! Puppy saw a Killer Clown! *comforts him*


17. Actually, deep down Puppy is intrigued. And is disappointed that there aren't any good seats left... should've bought tickets before the Gold passes sold out, Puppy...


18. ... though the panel subject matter disturbs him slightly...


19. I'mTooCoolForThisRoom!Puppy


20. Hm... check the rows for a missing fangirl...


21. Facial Shrug Alert!


22. Puppy really aint too happy with the setup of this con... see the PuppyPout?


23. Dean to Chuck: “Can you get a muzzle or leash for the Extreme Fangirl? She's scaring my puppy.”


24. He casts a wary set of PuppyEyes™ on her


25. Puppy: “Please, I'm begging you for the good of all Puppykind... call her off..” Dean, however, uses a more direct approach...


26. Puppy accidentally catches Extreme Fangirl texting a friend, telling about what she wants to do to him as soon as she gets him alone ... Oh, dear...


27. Chuck's sob story makes Puppy bitchface


28. The big, cute Puppy is eager to help a damsel in apparent distress...


29. ... but it turns out she was just faking! Puppy is insulted to have been taken advantage this way...


30. ... Grr... more Puppy Kewtness gone to waste... down the drain..........


31. He bitchfaces his way through the crowd


32. And an extra bitchface for the Fake!Damsel...


33. Oh noes! Puppy senses evil nearby...


34. Oh, it's just Extreme Fangirl... which is nearly the same thing to Puppy


35. Puppy gazes thoughtfully over the scavenger hunt LARPing activity sheet... and is disappointed that the prize doesn't consist of a truckload bag of puppy treats...


36. Aw, it's okay, Sweetie... we'll get you some :)


37. Having thoroughly enjoyed the puppy treats, puppy's now got a stubborn crumb stuck in one of his PuppyTeeth...


38. QuietlyAmused!Puppy


39. Spotting a particular pair of LARPers, Puppy tilts his PuppyHead in confusion... just how is the Fake!Puppy accurate? He lacks the signature flowing PuppyHair and the dulcet tones of the PuppyVoice


40. Nope, Puppy is no longer amused... *pours him a stiff drink*


41. Fuzzy, but... Facial Shrug #2!


42. Hee! Employing the Puppy Kewtness to dig info out of the hotel worker


43. *licks PuppyDimple* *nibbles PuppyNeck* *tousles PuppyHair*


44. Hm... the Puppy Kewtness didn't do the trick, so out come the PuppyEyes™


45. Puppy tells us, in a not-so-subtle way, that he wants his neck scratched


46. OMG! The state of the ghost child makes Puppy appreciate his PuppyScalp (and the PuppyHair attached to it) even more


47. “Hi! I'd like to check on an order I placed just recently? A case load of puppy treats? ... Yes, I'll hold...”


48. Oh noes! Extreme Fangirl is back and squicky as ever! Puppy hopes to ward her off with some Puppy Kewtness...


49. ... and an extra dose of PuppyEyes™


50. ... nope, she's still going strong.... Puppy is deeply disturbed...


51. You can tell by the magnitude of the PuppyEyes™ that the info Puppy has to share is very important


52. Puppy's still somewhat disturbed by Fake!Puppy's non-regulation PuppyHair


53. However, that's not important right now. He expresses his desire to work with the Fake!Dean and Fake!Puppy with some more Puppy Kewtness


54. ... And blaring PuppyEyes™


55. Puppy dislikes LARPing as Rufus... he tries to forget about it and goes off to his own little happy place... with some added help from a fangirl *g*


56. Heh... Awkward!Puppy


57. The PuppyEyes™ are a tad uncomfortable


58. But still earnest! *plays with strand of former PuppyMop*


59. OMG Puppy, look out!!


60. Puppy! Noooo!


61. Awww... *helps him up*


62. *hugs Puppy*


63. The LARPers are creeping Puppy out again... he begs them to stop with the PuppyEyes™


64. Confuzzled!Puppy ... yes, again


65. Aw... Worried!Puppy with some PuppyTongue


66. Thinky!Puppy


67. He instructs Chuck with the PuppyEyes™ to keep all the con goers safe


68. Chuck doesn't seem too convinced of the danger, though. Bitchface time.


69. “You don't think this is serious, Chuck? Why, Mr. Bitchface seems to think so...”


70. Ah, looks like the rest of the puppy treats have arrived... Puppy's salivating already!


71. “Eep! What am I doing? People are in danger and all I can think about is the puppy treats...”


72. “Save people or puppy treats.... people or puppy treats........”


73. Hee! SlightlyAwkward!Puppy realizes the crowd has overheard him...


74. Puppy insists he's been good and wants one puppy treat.... just one...


75. Facial Shrug #3!


76. Yay! Puppy's begging worked! Dean is getting those puppy treats delivered right into this room!


77. Puppy tries to contain himself...


78. Thanks, big brother. *glomps Dean*


79. Dean: “Got a favor to ask you... but first, see the big puppy to my left? Isn't he cute? Keep looking at the puppy...”


80. Puppy demonstrates his cuteness to her and asks for a kissy


81. Dean: “Just give her the Puppy Dog Thing.” Actual line!! Hee!!!


82. However, Puppy's disappointed that Dean would make light of his Puppy Powers in such a way. He'd do a proper bitchface, but he just can't work up the energy...


83. Struggling!Puppy.... ooh, check out those long PuppyLegs...


84. Sweaty!Struggling!Puppy..... GUH.... *nibbles PuppyNeck once through gawking*


85. *licks PuppyDimple*


86. Puppy to the rescue! Yay!


87. Again, Puppy, look out!!


88. Noooo!!


89. Leave the PuppyHair aloooooone!!


90. *phew* Aw... look at the pretty, tousled PuppyHair :D


91. Facial Shrug #4!


92. Puppy is glad that Extreme Fangirl has stopped Extreme fangirling him... but her tearful confession still creeps him out...


93. Even the Forehead Crinkles are creeped out...


94. LOL, nice act you're putting on there, Puppy! He looks like he's trying bravely not to cry.... and look, it's the Home/Hell House/Bloodlust PuppyShirt! *geeks out*


95. Still, Puppy looks like he needs a hug. Awww... *hugs him* You'll always have us, Puppy!


96. I think he feels better now... he's basking in the glow of Puppy Appreciation :)


97. WTF?Puppy as Chuck/Becky imparts an extremely important bit of info


98. The PuppyEyes™ are indeed shocked


99. Thoughtful!Puppy


100. And finally, Outtake!Puppy... heh, what he's really saying is, “when you get done up there, come down here and scratch my neck.” ;)


That's it for this week! New picspam for the next episode should be up next week. And then it's time for hellatus -- Boo!! But let's not think about that just yet. :)
 
 
Current Mood: soresore
 
 
 
CaptainLon: Limp!Sam || Fallen Idols || SPNcaptainlon on November 18th, 2009 05:15 pm (UTC)
17 - OH MY FRIGGIN HELL - look at that hight difference!

50 - LOL too poilte to tell extreme fangirl to go and stuff it

59 - Awww cute

60 - Puppy YES!! Mmmm *Naughty thoughts about unconcious!puppy* LOL

61 - NOOO! *Knocks him out again* haha

72 - How does Chuck not die with puppy so close??

73 - Awww cute awkward puppy!

81 - Looks like Dean tries to give Sam a puppy eye lol

jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 18th, 2009 09:59 pm (UTC)
17 - LOL the height difference with him and Becky is like him with me, I think! He is a whole foot taller than I am!

72 - I don't know!!! Good question! :D

81 - lol it does look like that. He is trying to learn from Sam I think!
ckll: pic#samlimpckll on November 18th, 2009 06:20 pm (UTC)
Puppy took so many funny, weird faces here, lol
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 18th, 2009 09:57 pm (UTC)
lol he did have a lot of funny faces in this one :)
Cincakiscinca on November 18th, 2009 06:36 pm (UTC)
*blushes* First again?

I loved it. The ep had me giggling so much and I liked the little touches. Poor awkvard Puppy, hee!

And the puppy mop at the end. *happy sigh*

Thanks for posting. ^_^

jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 18th, 2009 09:56 pm (UTC)
*grin* Almost! :)

I loved all the little touches too, the funny stuff really had me giggling!

Mmmm, I just loved it! :)

My pleasure hon! I'm glad you liked it!
jenni_fromtexas: Sam alivejenni_fromtexas on November 18th, 2009 09:32 pm (UTC)
*GUH* Jared is just killing me this season. Such a puppy *pets him*. And the long hair! And #'s 72 and 85? I'm wrecked. XD Beautiful job!
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 18th, 2009 09:57 pm (UTC)
I know, right? *happy sigh* The hair is really working for him this season. :)

Mmmmm... quite a sight in those two. :D

Thanks! Glad ya liked it!
Melcoltshot_1 on November 19th, 2009 12:42 am (UTC)
Confuzzled Puppy!! Heee!!

OMG I these spams sooooo much!! Thank you, Darlin'!
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 20th, 2009 12:57 am (UTC)
My pleasure, hon! Glad ya liked! :)
Daisydaisychain1957 on November 19th, 2009 07:58 am (UTC)
Our puppy never fails to entertain and amuse us, aptly helped out there by YOU - thank you XXX
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 20th, 2009 01:01 am (UTC)
It's my pleasure, dear!! I really enjoy making these - the puppy inspires me so much!!

xxx
anastdean: picSammy puppy faceanastdean on November 19th, 2009 08:49 am (UTC)
Happy puppy day dear:))
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 20th, 2009 01:20 am (UTC)
Thank you hon - same to you :)
Johannarebekkamaria on November 19th, 2009 09:05 am (UTC)
"I'm too cool for this room" -puppy is made of love. ^_^

I so adore these. Thank you!
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 20th, 2009 01:21 am (UTC)
He is indeed :D

My pleasure! And thank you, I'm so glad you like them!
i'm on a website where people fuck fruit: dean excitedgeckoholic on November 19th, 2009 12:39 pm (UTC)
19. I'mTooCoolForThisRoom!Puppy>/em>
*snorfles* But so true!

Also, I looooooved the actual Puppy-Dog-Thing line. *lol*
jessm78: Supernatural: Sam in ELAC (jessm78 on November 20th, 2009 01:21 am (UTC)
Indeed :D

I did too! That was great, I was squeeeing at the TV, LOL
phanie28phanie28 on November 21st, 2009 06:05 pm (UTC)
Great picspam!!

OMG as soon as Dean said: “Just give her the Puppy Dog Thing.”

I thought of you immediately, that so made me smile!! :D It was awesome!
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 24th, 2009 04:06 pm (UTC)
Thanks so much hon!

Oh I know! I loved that and I wondered at first if I heard it right! LOL
barmie12 on November 24th, 2009 06:39 am (UTC)
60. Puppys head is covered by a frackin bush!! DARN GREEN CRAP!

Dude! I soooo missed these! He is a pretty pretty man!
Yep! indeed.
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 24th, 2009 04:07 pm (UTC)
I know!! It looks like it's trying to swallow him!

He really is pretty... *sighs like the obsessed fangirl that she is* :D
(Deleted comment)
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 30th, 2009 01:53 am (UTC)
Hi! Don't mind at all! I'm so glad that you enjoy these! I really enjoy making them. He just inspires me so much! Aw... it's my pleasure! :D

Hee! At first I thought I heard wrong, but when I went back and watched, there it was! Made me wonder if someone connected to the show ever found out about these.... I was tickled pink! ;)

Huge Puppy Hugs for you!

(and I just adore your icon... awwww!)
(Deleted comment)
jessm78: Jared Padalecki: NYCC 2009jessm78 on December 1st, 2009 09:48 pm (UTC)
Hey!

Aw... *blushes* Yeah, I really loved it! LOL, or life imitates art, or art imitates life... or something like that ;)

Yep, that picture is from Comic Con last year! He made that face for me when I saw him at NY Comic Con last winter. I wanted to take a picture of him and Derek Mears but my camera wasn't working right. He made that face while he was waiting for it to take the picture... it took sooo long, but the result is the picture I have in this icon. :) Thanks!

That's fine! And you're a Daniel/SG-1 fan too? Awesome! :D
(Deleted comment)
jessm78: Daniel: is happy from Holidayjessm78 on December 2nd, 2009 10:34 pm (UTC)
Aw... thanks :D I took a chance going there because it was the same day as Kim Manners' memorial service. We weren't sure if he was going to be there, but they said he was confirmed. I was sick that morning but managed to go and it was worth it :D

He does! I'm with you; I like the early seasons better myself. He was such an adorable geek. I loved how excited he would get whenever he discovered something new.