?

Log in

No account? Create an account
 
 
23 November 2010 @ 01:26 pm
Puppy!Sam Picspam #113, Part 2 (Supernatural)  
Here's Part 2. Enjoy. :)


76. Perhaps this wasn't a good time for a bitchface. Puppy now looks guilty


77. “I would've gone looking for you if the fangirls didn't make me an offer I couldn't refuse, with PuppyTreats and everything! And I'm still a kewt puppy, you know...”


78. “Now, accept my PuppyApology and don't tick Mr. Bitchface off!”


79. Dean is properly chastened. Puppy: “I still got it. Yay!”



80. Story time! The PuppyEyes™ hang on Dean's every word...


81. Puppy suddenly makes himself appear 6 years old. All that's needed is the PuppyMop *g*


82. Heh... Schmoopy!Puppy


83. Dean appears distraught... so Puppy decides to administer some of the PowerfulPuppyTouch


84. Bewildered!Puppy


85. “Kewt, innocent Puppy. Please remember that.”


86. *extra dose of PuppyEyes™*


87. Hee! WeirdedOut!Puppy


88. Hm... Horndog!Puppy?


89. Facial Shrug #2!


90. Awkward!Puppy tries ever so hard to stifle a bitchface


91. The PuppyEyes™ are very eager to discuss the concept of the PuppySoul


92. AreYouFreakin'KiddingMe??Puppy


93. Day 2 of Puppy Obedience Class... seems he's really trying to get extra credit with those PuppyEyes™...


94. The PuppyEyes™ are really trying to follow along in today's lesson....


95. He's actually taking notes with them!


96. Hee! PuppyShrug with a little duckface action :D


97. “What am I supposed to be looking at, Dean? There aren't any PuppyTreats in here...”


98. Facial Shrug #3!


99. The PuppyEyes™ are sooooo unimpressed


100. Aw... Puppy's so cute when he gets all excited about... researchy stuff! :)


101. Hee! Awkward!Puppy tries ever so hard to be polite


102. Facial Shrug #4!


103. Facial Shrug #5!


104. Hm, the PuppyHair looks almost windblown... perhaps freshly tousled by fangirls ;D


105. Facial Shrug #6!


106. “Please to be giving the kewt PuppyEyes™ some much-needed info on fairies?”


107. Okay, Puppy reeeeeally wants to go now... he's giving a PuppyEyes™ cry for help to Dean


108. Of course Puppy is thirsty, but this dollhouse tea set is a little too small for the PuppyPaws


109. “Mmm, Pomegranate Pizzaz... more, pls?”


110. After all that tea, Puppy really needs to use the facilities... so time for another walkie


111. “Hi, Mr. Brennan! Feel up to having a big puppy keep you company?”


112. Just say yes, Brennan. You don't wanna make the puppy cry...


113. Succumb to the PuppyEyes™. Succumb.


114. Damn, it didn't work. This calls for a bitchface


115. I think you can stop bitchfacing him now, Puppy. “Sorry. Once I start, it's hard to stop...”


116. “Okay, I'll stop now. Sorry.” Good boy! *pets*


117. IThe PuppyEyes™ listen intently to Brennan's story


118. Fangirls under the table :D


119. Tsk, you're doing it again, Puppy.... after we told you to stop the bitchfacing


120. “Sowwy. :(“ Awww... okay, just have a little discipline from now on... *pets PuppyHair*


121. “Dean! It's nice of you to try and get me more PuppyTreats, but I didn't think it'd lead to you getting arrested!”


122. Aw – GuardDog!Puppy stands ready as Brennan reads the magic spell


123. It's the guy from the Corn Maze fun house! OMG,YouReallyDOSuck!Puppy


124. “I just... wow, I'm just so amazed by your level of suckitude!”


125. *bitchface*


126. Ooh, PuppySneer!


127. Oh,ByTheWay...DidIEverTellYouThatYouSuck,Biatch?!Puppy


128. Dammit Puppy, stop being so hawt!! *fans self*


129. *twirls fingers in the flicky PuppyHair*


130. Uh oh... when the PuppyEyes™ narrow dangerously, you know you're in trouble...


131. “Oh, fangirls... just in time.... need to find my happy place again.... mmmmmmm....”


132. “You WISH you had fangirls like me.”


133. “BORROW one of my fangirls?? Heh... Yeah, no, I don't think so....”


134. *licks PuppyDimple*


135. *thud* *eases off the floor* *licks some more*


136. Back in Gutterville...


137. “You can make me a real puppy again?” Awww :(


138. Aw :( *hugs*


139. Shaken!Puppy *gives more hugs*


140. OMG Puppy, look out!


141. Puppy! Noooo! .... ooh, little flash of PuppyMop there...


142. Poor wounded Puppy... *readies ointments*


143. I know it's not the right time, but..... *nibbles PuppyNeck*


144. Puppy outwits Fun House guy! Clever Puppy!


145. Puppy is really gonna need a nappie after this is all over... *huggies*


146. Facial Shrug #7!


147. Such a lovely area... although Puppy frets that there are no trees ;D


148. Thoughtful!Puppy


149. Hard to see, but Facial Shrug #8!


150. The PuppyEyes™ are confuzzled


151. “Of course I want the PuppySoul back, Dean.” Hope you mean it, Puppy... *huggles some more*

Roundup:
Bitchface count: 13
Facial Shrugs: 8



So that's it for a couple of weeks. Hope you enjoyed, and a Happy Turkey Day to my fellow US fans. :) *puppy hugs*
 
 
Current Mood: hungryhungry
 
 
 
*: SPN: Sanity is relativeangi_is_altered on November 23rd, 2010 03:57 pm (UTC)
OMG! That was so lovely and hot and adorable. Oh did I mention hot?
jessm78: Supernatural: Puppy Love Sam (5x16)jessm78 on November 30th, 2010 06:46 pm (UTC)
Hee! Thanks :D It's amazing how he can be hot yet adorable at the same time!
(no subject) - angi_is_altered on November 30th, 2010 06:54 pm (UTC) (Expand)
CaptainLon: Sam/Hippie girl || Cute Sex || SPNcaptainlon on November 23rd, 2010 04:24 pm (UTC)
16 - lol. Their height difference look insane there. Susssh, no such thing as stepping off the sidewalk lol

66 - Soooo cute awwwwwwwww

67 'Ey puppy found a... bitch? LOL... and stupid Dean interrupts haha.

69 - Aw come on they're cute! Puppy and his hight-hippie puppy XD

74 - Again, for a soulless guy...

82 - He's so cute! I know! It's so unoriginal, but come on! Awwwwww <3

84 - Damnit Jared! He makes mortal men seem so... bland LOL. Oh lookie! Chest tattoo!

87 - *snort* Love his faces too!

97 - hahaha look at Dean's face from that view. Hahaha he looks like Mr. Bean (if you know who that is)

137 - Another epic cute quote from you hahahaha

145 - Gosh it's sick but he looks so hot with blood lip and temple hahaha. And speaking of sleep, he has to sleep for a year when his soul comes back!

151 - Come on! Did you just cut the gorgeous clip of him looking away?? *Spanks you - and not the kinky way HAHA*
jessm78: Supernatural: Puppy Love Sam (5x16)jessm78 on November 30th, 2010 06:50 pm (UTC)
16 - lol, I have to admit you're right ;D

67 - Dean has awful timing, doesn't he?

97 - LOL! Yep, I know how Mr. Bean is and I agree... Dean looks a lot like him there!

145 - Oh I think he will need all that sleep when he gets his soul back. We'll have to make a sign for his door that says "Sleeping Puppy - Do Not Disturb"

151 - Hahaha... who, me? *straightens halo* ;D
CeCe Awaycece_away on November 23rd, 2010 04:37 pm (UTC)
Smiled the whole way through. Thanks for working so hard just for our enjoyment.

Ya know, I have this image of Dean and Castiel cowering back, hands thrown across their eyes. Cas is saying, "What is this power? It's horrible. Can't fight it." Then the camera pans back to Sam with your cover Puppy!Sam picture interposed over his head, throwing daggers of puppy eye power at them.

Heart your picspams so much!
jessm78: Supernatural: Puppy Love Sam (5x16)jessm78 on November 30th, 2010 06:54 pm (UTC)
My pleasure! I'm so glad you enjoyed it. :)

Oh goodness, I LOVE that!! I think it's giving me an idea for an art project. Now all I need to do is find pics of Dean and Cas in such distress. :D

Again, thank you so much! I really have fun making them.
Trystan: jared padaleckitrystan830 on November 23rd, 2010 04:37 pm (UTC)
puppy!!! so kewt! *hee*
jessm78: Supernatural: Puppy Love Sam (5x16)jessm78 on November 30th, 2010 06:54 pm (UTC)
He really is, isn't he? *dies from kewt*
(no subject) - trystan830 on December 1st, 2010 12:20 am (UTC) (Expand)
Amy: SPN - J2 - Beer on Impalaames1010 on November 23rd, 2010 05:18 pm (UTC)
HEHEHEHE

The puppy paws were indeed much too large for the tea cup!!!

Gosh, could he be any cuter???? I think not!

jessm78: Supernatural: Puppy Love Sam (5x16)jessm78 on November 30th, 2010 06:55 pm (UTC)
I know, right?? Just when I don't think he could possibly get any cuter... he surprises me again!
I breathe therefore I writesandymg on November 23rd, 2010 05:48 pm (UTC)
This. Is just love. So funny. Giggle all through. Love these so much. Thanks!
jessm78: Supernatural: Puppy Love Sam (5x16)jessm78 on November 30th, 2010 06:56 pm (UTC)
Aw *blushes* It's my pleasure and thank YOU! I'm so glad you guys enjoy these as much as I enjoy making them. :)
lisaj67lisaj67 on November 23rd, 2010 05:57 pm (UTC)
Awwwww I love Puppy,he did lots of facial shrugs in tjhe eppie,and those fangirls got everywhere,lucky fangirls lol xx :D
jessm78: Supernatural: Puppy Love Sam (5x16)jessm78 on November 30th, 2010 06:58 pm (UTC)
Yep he finally made up for the lack of facial shrugs so far this season! lol those fangirls are really lucky aren't they?
Yellowbulmayellowbulma on November 23rd, 2010 09:41 pm (UTC)
lol Dean's face at 104. So funny I almost did notice the hot puppy beside him...almost. XD
jessm78: Supernatural: Puppy Love Sam (5x16)jessm78 on November 30th, 2010 06:59 pm (UTC)
lol, his face cracks me up there too. When I make the Dean picspams, I'm going to highlight all the funny faces he makes :D
mcsheploversmcsheplovers on November 23rd, 2010 11:20 pm (UTC)
"What am I supposed to be looking at Dean? There aren't any puppy treats in here...." Bwahahahahaha!

PowerfulPuppyTouch....that's AWESOME!

Puppy Bitchface, Puppy Facial Shrug, Schmoopy Puppy....I love them all.

Happy Thanksgiving to you too!
jessm78: Supernatural: Puppy Love Sam (5x16)jessm78 on November 30th, 2010 07:03 pm (UTC)
He's got a one track mind, doesn't he? ;)

Thanks! I hope you had a Happy Thanksgiving!
bella66sammy1966 on November 24th, 2010 12:41 am (UTC)
Wonderful! He looked so hot in this epi... he's such a big beautiful puppy!

Thank you so much hon for making us these great picspam *hugs*
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 30th, 2010 07:29 pm (UTC)
I totally agree with you on that, hon!!

It's my pleasure - I'm so glad you enjoyed it! *hugs*
Kristin: Spn (1x16) » “Puppy Dog Eyes”kristypadalecki on November 24th, 2010 01:03 am (UTC)
Another awesome Puppy!Sam picspam, Jess!! ♥
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 30th, 2010 06:47 pm (UTC)
Thanks Kristin! I'm so glad you enjoyed it. :)
ckll: pic#samlaughsckll on November 24th, 2010 01:44 am (UTC)
Of course Puppy is thirsty, but this dollhouse tea set is a little too small for the PuppyPaws
You really made me laugh more than Sam in this episode.
jessm78: Supernatural: Sam says jessm78 on November 24th, 2010 11:42 pm (UTC)
Hee, I'm glad I could help hon :)
(Deleted comment)
jessm78: Supernatural: Shirtless Sam (6x03)jessm78 on November 24th, 2010 11:41 pm (UTC)
Haha... I think he is saying that :D

I had a tea set like that when I was little too.

Aw, thanks hon! I really enjoyed making this one. I didn't think I'd end up with so many pics.. but he gave us a lot to work with in this episode!

Thank you so much! &hearts
(Deleted comment)
jessm78: Supernatural: Puppy Sam (from ELAC)jessm78 on November 24th, 2010 11:40 pm (UTC)
Puppy needs to wear those t-shirts more often... we need to convince him ;) You are very welcome hon!

I don't know how anyone can resist them! They are such powerful weapons!

I agree with you, hon. I am thinking this too. We fangirls will need to convince him that he has to get it back!
jenni_fromtexas: SPN Boysjenni_fromtexas on December 1st, 2010 01:28 pm (UTC)
Is it just me or is Jared getting hotter and hotter this season? I think I just about exploded when Dean walked in on him and Hippiechick! *fans self* :D
jessm78: Supernatural: Shirtless Sam (6x03)jessm78 on December 1st, 2010 04:03 pm (UTC)
Oh, I totally agree!! He's killing me this season. He looked so amazing in that scene. *thud*