?

Log in

No account? Create an account
 
 
25 June 2008 @ 08:42 am
Puppy!Sam Picspam #35 (Supernatural)  
Happy Wednesday :) It's time again for



Episode #2x13: Houses of the Holy

More than 50 images, not dial-up friendly.  As before these caps are free for the taking if you like any of them.  I was asked to put a coffee warning here as well... so, I recommend you not drinking coffee or any other beverages while viewing this.


1. "Hi! I'm Nurse Puppy, filling in for the usual guy today.  I'm here to check your vitals..." (lucky girl)


2. Sooooo lucky...


3. "Actually, I'm here to give you the PuppyEyes(TM) therapy.  I've gotten some very good feedback on it.  It  won't take too long..."


4. "Now if at any time you feel uncomfortable, just tell me to stop. Not that I'd think you'd want me to, heh heh..."


5. "Okay, here we go... ... *points to credits* Hey, that's me!.... Uh, sorry....  okay, here we go..."


6. *PuppyEyes(TM)*


7. *PuppyEyes(TM)*


8. *PuppyEyes(TM)*


9. *PuppyEyes(TM)*


10. "So... how was that? Feeling any better?"


11. Puppy is taken aback when he bears witness to Dean's latest obsession


12. And kinda disturbed by it


13. And wearied...


14. Although, seemingly somewhat amused...


15. He uses the PuppyEyes(TM) with ForeheadCrinkle action to let Dean know he's disturbed


16. Confused!Puppy


17. Aw... Puppy is sad to discover there really is no such thing as unicorns.  *pets him*


18. Look up the word "Puppy" in the dictionary and I guarantee this is one of the pictures you'll find next to it


19. The motel decor makes Puppy slightly uncomfortable


20. Though Dean seems to be fascinated by it.  This disturbs Puppy further.


21. Puppy is so disappointed that Dean refuses to get help in overcoming his addiction


22. Although ... maybe the PuppyEyes(TM) will cure him


23. It's worth a shot


24. Hacker!Puppy


25. *tsk* Puppy is reading porn again


26. And he knows he's been caught.. but he tries in vain to look innocent


27. Puppy greets Father Reynolds with the PuppyEyes(TM)


28. He really is a good little Puppy... even if he sometimes has naughty tendencies


29. "Father? My brother has a disturbing obsession with Magic Fingers. Can he be saved?"


30. More PuppyEyes(TM) to show how innocent he is (hmmm...maybe he's feeling a bit guilty about the whole reading porn thing)


31. Ooh... a mini PuppySmirk!


32. Is Puppy starting to doubt that he's carrying off the innocent look?


33. Puppy?... What's the matter, boy? What do you see?


34. Shocked!Puppy


35. The "angel" appears to cute puppies who are pure (well, relatively in this case) of heart!


36. Aw, it's TouchedByAnAngel!Puppy


37. Puppy is NOT thirsty, thankyouverymuch


38. Aw, Puppy just wants Dean to believe him...


39. Look at those pleading PuppyEyes(TM)!


40. Puppy finds Dean's lack of faith disappointing


41. YouCan'tBeSerious!Puppy


42. Puppy's spotted a pack of fan girls! Look how excited he is!


43. Aw... Puppy's upset that Dean won't let him chase them.  Come here, Puppy, you can hang out with us!


44. *whistles to Puppy* Come here, boy!


45. Seance!Puppy


46. CaughtRedHanded!Puppy tries to placate Father Reynolds with the PuppyEyes(TM)


47. Sad!Puppy


48. But he uses the PuppyEyes(TM) to convince Father Gregory to move on


49. See?


50. Aw, Puppy's emo again. *comforts him* Hm... *nibbles PuppyNeck*


51. *pets Puppy*


52. Aw, more pleading PuppyEyes(TM)....  *hugs him*

That's it for today.  On Friday we'll feature an extra long picspam starring Evil!Puppy in #2x14: Born Under a Bad Sign.  Have a good day, everyone. :)
 
 
Current Mood: tiredtired
 
 
 
garvaldmains on June 25th, 2008 09:31 am (UTC)
33, 38 OMFG

BUABS sign....

mmmmm my fave puppy!Ep.

Latin!Puppy

*hugs* Dix
jessm78: Jared Padalecki: TV Guide Photoshootjessm78 on June 25th, 2008 02:02 pm (UTC)
He is beautiful isn't he :)

BUABS...some cute puppy, but also hot!puppy in that one *g*

glad ya liked, hon :)

*hugs*
ckll: pic#jaredhoodckll on June 25th, 2008 09:33 am (UTC)
A total puppylicious episode with nurseSam and angelSam.
He really moved me in the end...sniff...
jessm78: Jared Padalecki: TV Guide Photoshootjessm78 on June 25th, 2008 02:03 pm (UTC)
He was very puppylicious in this one (I love that term :D *g*).

Oh, me too... with the "there's so much evil in the world I could drown in it".... :(

*hugs you*
CaptainLoncaptainlon on June 25th, 2008 10:06 am (UTC)
NotThatInnocent!Puppy lol. Puppies will be puppies (Ya know, boys will be boys? Lol).

35 - I call this the HolyCrap!Puppy LOL

Oh evil puppy! And then DeanThinksPuppySoundsGay!Puppy on monday! haha yeah alright I'll stop it lol
jessm78: Supernatural: Sam in ELAC (jessm78 on June 25th, 2008 02:05 pm (UTC)
LOL! Very true!

hee hee...that is perfect :D

Lots of evil!Puppy and hot!Puppy on Friday! And Monday's is going to be another super long picspam... bitchface/gay count was quite high in that one, lol

Jojo: Jjojothecr on June 25th, 2008 10:42 am (UTC)
Oh, I love these. He's so adorable. ♥

Thank you!
jessm78: Jared Padalecki: TV Guide Photoshootjessm78 on June 25th, 2008 02:06 pm (UTC)
My pleasure! I'm glad you enjoyed it :)

And I love your icon... *fans self*
Vesta: Ricobiggelois on June 25th, 2008 11:10 am (UTC)
He! Coffee warning, thank you. I did let go of the coffeemug before I looked through.Saved my key board. I love your comments to the caps. Great.
jessm78: Sam grinningjessm78 on June 25th, 2008 02:07 pm (UTC)
Hee, no problem. :) Always glad to help. *g*

Thanks so much! I really enjoy making these.
maristelasoares: Sam & Jo - BUABSmaristelasoares on June 25th, 2008 11:12 am (UTC)
Love it... love it all !!!

... and I am so anxious to see puppy!buabs, lol

Hugs
;-)
jessm78: Sam smiling in Salvationjessm78 on June 25th, 2008 02:08 pm (UTC)
Thanks so much, hon! :)

Lots of Hot!Puppy in BUABS *g*

*hugs*
leen, mean killing machine: spn ⇒ a new day is coming and I amherportrait on June 25th, 2008 11:25 am (UTC)
I think he was extra-puppy-ish in this episode haha.

Thanks for posting :D

Edited at 2008-06-25 03:25 pm (UTC)
jessm78: Supernatural: Adorable Sam from Bendersjessm78 on June 25th, 2008 02:09 pm (UTC)
Oh yes, puppy-ish to the extreme... not that I mind ;)

You're welcome! Thanks for commenting :)
Nicki: Sam1babyjames22 on June 25th, 2008 02:00 pm (UTC)
OOOOH MYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!

You just killed me!!! *thud*

HOTH is one of my favorite episodes!!!!

Nurse!Puppy??? *LMAO* That always kills me!!! *help*

And then... Nr. 39, 47 and 51......... *scream*

I really hope, you have a very good lawyer!!!! *LOL*
jessm78: Supernatural: Sam in BDBRjessm78 on June 25th, 2008 02:11 pm (UTC)
*tries to revive you*

Ooh, I'll have to tell him to watch it and not be so drop dead cute in the future! Maybe I will add an "exposure to extreme puppyishness may be hazardous to your health" warning. ;)
(no subject) - babyjames22 on June 26th, 2008 03:49 am (UTC) (Expand)
Tanja: Dr. Samangels_cordy on June 25th, 2008 04:11 pm (UTC)
Haha Dr. Puppy!!! The doctor of my convidence *loooool*
There's so much hope and faith in his eyes.
Adoreable!!
SQUEEEEEEEEEEEEeee
Thanks again for this awesome picspam!
I sooooooooooo Love it!!
I just can't thank you enough!
And yayyyyyyy BUABS's ahead!!
Take care
*hugs*
jessm78: Supernatural: Sam teh awesome (3x14)jessm78 on June 25th, 2008 06:08 pm (UTC)
I LOVE your avatar! :D

He is just so sweet and gorgeous and adorable in this episode. *happy sigh*

You are welcome, hon!!

*hugs*
Zed: SPN {Houses of the Holy}zed_pm on June 25th, 2008 04:26 pm (UTC)
The Spongebob place mat still makes me lol.
jessm78: Supernatural: Sam in ELAC (jessm78 on June 25th, 2008 06:09 pm (UTC)
Me too... and what was that line of his, something about them being "ghetto"? Heh, he's adorable when he says that whole line ;)
(no subject) - zed_pm on June 25th, 2008 06:22 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - jessm78 on June 26th, 2008 11:56 am (UTC) (Expand)
(no subject) - zed_pm on June 26th, 2008 04:16 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - jessm78 on June 27th, 2008 09:08 am (UTC) (Expand)
(no subject) - zed_pm on June 27th, 2008 01:41 pm (UTC) (Expand)
blackbirdj2: samblackbirdj2 on June 25th, 2008 05:02 pm (UTC)
♥ You just gotta love the puppy! ♥
jessm78: Sam smiling in Salvationjessm78 on June 25th, 2008 06:09 pm (UTC)
Hee... exactly! :D
Schnute23: Jaredschnute23 on June 26th, 2008 01:25 am (UTC)
Holy Puppy *sigh* :D

Thank you so much for this!
jessm78: Supernatural: Dean in Hollywood Babylonjessm78 on June 27th, 2008 09:08 am (UTC)
Sums it up well! ;)

You're welcome! Glad you liked!
vixen_logic: SamHairvixen_logic on June 26th, 2008 08:41 am (UTC)
#22 I especially like. Quite pretty. Good use of lighting there. :)

Wasn't the woman in the beginning of the ep. also in SGA? There was also that guy with the glasses in the previous ep. who played a marine on SGA. *g*
jessm78: Sam smiling in Salvationjessm78 on June 26th, 2008 12:03 pm (UTC)
There was some very nice lighting in this episode. :)

I thought she looked familiar... I'm going to have to look her up and find out what her name is. Guy with the glasses in Nightshifter? Oh, I didn't notice that. I'll have to look at it again. *g*
phanie28phanie28 on June 26th, 2008 02:41 pm (UTC)
Awww PuppyEyes therapy, I'll have that anytime!! Thanks for another great one! :D
jessm78: Sam smiling in Salvationjessm78 on June 27th, 2008 09:07 am (UTC)
My pleasure! :D